
Adam Nowak
Większość ludzi myśli, że to klient powinien być lojalny wobec twojej marki. Ale tak naprawdę to twoja marka powinna być lojalna wobec klienta. To przesłanie towarzyszy mi od początku mojej kariery zawodowej w marketingu IKEA. Od dziesięciu lat zajmuję się lojalnością, CRM oraz digital transformation ulubionej marki 150 milionów Klubowiczów IKEA Family na świecie. Od lat zabiegam o ich zainteresowanie, nieustannie dając im ważne powody, aby wracali i zostawiali ślady – informacje o tym, kim są i co lubią. Dzięki temu mogę spełniać ich indywidualne oczekiwania i być partnerem na ich drodze do lepszego życia w domu.
Strategią zajmuję się od prawie dwudziestu lat, od siedmiu zarządzam działem strategii oraz zajmuje się merytorycznym rozwojem pracowni koncepcyjnej One Eleven. Poprzednio byłem Chief Strategic Officer i Wiceprezesem Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce. Wcześniej pełniłem również funkcję Partnera w Corporate Profiles Consulting, konsultanta w Stratosferze. Tworzyłem i współzarządzałem działami strategii agencji reklamowych Saatchi & Saatchi oraz PZL. Prowadzę szkolenia, warsztaty i zajęcia akademickie. Bywam członkiem jury lub rad programowych konkursów branżowych (np. Effie czy Innovation Awards). Interesują mnie strategie marek w kategoriach wysoce konkurencyjnych, strategie portfelowe i budowanie całościowego cross mediowego doświadczenia konsumenckiego.