Jakub Eichelberger

Marketing powinien interesować się najpierw człowiekiem, a dopiero potem całą resztą.

Zanim zacząłem być odpowiedzialnym za rozwój i wartość marki Tylko, przez 16 lat budowałem marki i komunikację, jako strateg a potem manager i członek zarządu w DDB Warszawa. W trakcie tego okresu byłem częścią każdego agencyjnego działu oprócz działu kreacji. Byłem odpowiedzialny za takie kampanie i marki, jak Tyskie „5 Stadion”, Żywiec „Polski apetyt na życie”, kampanie regionalne dla Huawei CEE, czy T-mobile „Bez Nonsensów”.
Projekty, które współtworzyłem, były wielokrotnie nagradzane Effie (w tym Long Term i Grand Prix) zarówno w polskiej, jak i europejskiej edycji. Miałem również przyjemność tworzyć projekt Effie od środka jako juror, przewodniczący grupy jurorskiej i członek Komitetu Effie.

MBS by Effie, jedna  z najciekawszych  inicjatyw szkoleniowych na polskim rynku, pozwala połączyć perspektywy praktyków marketingu o różnym doświadczeniu i komplementarnych zainteresowaniach. Jestem zaszczycony, że mogę podzielić się swoją.