Paweł Chrościcki

Po wielokroć słyszymy, że świetny marketing jest połączeniem sztuki
i nauki. Oczywiście możemy debatować, jakie proporcje obu składników dają równowagę, ile czego jest potrzebne do zapewnienia trwałego rozwoju marek. Fajne jest to, że osiąganie tej równowagi sztuki i nauki wymaga od nas wszechstronności myślenia i umiejętności. W warunkach konkurencji i często nadmiernej konsumpcji stale ćwiczymy tę równowagę i wszechstronność, nigdy dość ćwiczenia i próbowania.
To jest jeden z najważniejszych powodów atrakcyjności marketingu dla mnie.

Od 2017 roku jestem Dyrektorem Zarządzającym w regionie Europy Centralnej i Wschodniej w firmie Coty. Zajmujemy się rozwijaniem marek kosmetycznych w kategoriach makijaż, body care i zapachów.
W naszym portfelu są Rimmel, Bourjois, Max Factor, adidas, bruno bannani, Mexx, David Beckham. Uprzednio kierowałem regionem CEE
w Johnson & Johnson i pracowałem z kategoriami personal & body care, z markami o.b., Carefree, Listerine, Neutrogena, Johnson’s Baby, a także
z szerokim portfel market OTC, m.in. Sudafed, Nicorette i wiele innych. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywałem w Pepsico, gdzie uczyłem się marketingu, sprzedaży i zarządzania generalnego w Polsce i regionie EMEA. Moje doświadczenie i osiągnięcia dotyczą najczęstszych scenariuszy biznesowych, takich jak potrzeba stałego wzrostu (sustained growth), turnaround oraz M&A (akwizycje i połączenia). Moje doświadczenia marketingowe obejmuje zarządzanie szerokim portfelem marek, tworzenie innowacji produktu i marki od insightu do komercjalizacji, budowanie love brands oraz tworzenie i realizacja strategii wzrostu poprzez budowanie penetracji i frekwencji.

Dołączam do MBS, aby podzielić się doświadczeniem, jak zapewniać sukces finansowy przedsiębiorstwu oraz uczyć, jak można kształtować ten wynik finansowy, będąc marketerem.  Chcę pomóc uczestnikom MBS budować ich wiedzę finansową i dyscyplinę zarządzania wynikiem, aby potrafili osiągać ową równowagę między sztuką i nauką.