Dariusz Maciołek

Wierzę, że zastosowanie 3xC #Curiosity #Courage #Conviction jest kluczowe do zdobywania Everestu biznesowego.

Na obecnym stanowisku pracuję od połowy 2018 roku. Wcześniej pełniłem funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, byłem dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Byłem także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident). Kampanią „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” zapoczątkowałem w sektorze bankowym trend komunikacji dotykającej ważnych społecznie tematów i łamiących stereotypy. Odważnie i konsekwentnie kontynuuję obrany kierunek działań, dzięki czemu BNP Paribas przestał być postrzegany jako uprawiający hard-sell bank, a zyskał wizerunek angażującego ludzi oraz mówiącego o tym, co dla nich ważne. Zrealizowałem jeszcze „Doceniaj-nie oceniaj”, kampanię „Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata”, „Jeszcze będzie przepięknie” czy „Kiedy to się skończy” oraz ostatnią angażującą młodych w szkołach akcję “Gdzie są nasze patronki?”. Miałem także znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Kampania zdobyła 5 lwów, w Cannes Lions, w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski. Z mojej inicjatywy BNP Paribas jako pierwsza marka w Polsce rozpoczął komunikację parasolową opartą o Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) wypracowane przez ONZ, oferując klientom produkty wspierające realizację SDG.

Dołączam do MBS by Effie, bo chcę, aby dzięki kolejnym absolwentom i ambasadorom MBSu rola marketingu w organizacjach rosła i było kluczowym driverem wzrostu biznesu. Zależy mi, żeby adepci zyskali paletę umiejętności i narzędzi do dyskusji z C-level suite, potwierdzających efekt działań marketingowych.