Dominik Zacharewicz

Wierzę w empatię, która pozwala nam lepiej rozumieć ludzi i poznać jacy są wielcy. Tworzę i wspieram angażujące programy lojalnościowe, które budują biznes i wspierają wielkie brandy. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy brakuje wrażliwości na sygnały płynące od konsumentów i kiedy mamy do czynienia z tak dużym szumem komunikacji marek, jest to wielkie wyzwanie.  

Przez ponad 10 lat byłem związany z grupą EURO RSCG / HAVAS, gdzie byłem odpowiedzialny za strategię spółki specjalizującej się w obszarze CRM oraz budowę regionalnego HUB kompetencji CRM. Od roku 2014 buduje Loyalty Point – już ponad 120-osobowy team specjalizujący się w CRM i Data Science. Wspólnie z fantastycznym zespołem stworzyłem od podstaw i wdrożyłem najbardziej rozpoznawalne i nagradzane projekty CRM na polskim rynku – IKEA FAMILY, SMYK, Decathlon, Vision Express i wiele innych. Projekty te należą do najbardziej skutecznych i efektywnych w swoich branżach, czego dowodem jest ponad 20 nagród za osiągane wyniki – w tym Effie, Grand Prix Golden Arrow i Loyalty Awards. Prywatnie jestem tatą Amelki i Julki, zapalonym zawodnikiem górskich etapowych wyścigów MTB, wyścigów szosowych oraz regat żeglarskich.

Dlaczego dołączyłem do MBS by Effie? Odpowiedzialność za własną firmę wyostrza wrażliwość na poszukiwanie rozwiązań, które są skuteczne i gwarantują długofalowy zwrot. Chciałbym się podzielić praktycznymi przykładami, jak z sukcesem z ponad 20 Klientami przeszliśmy ścieżkę od zrozumienia motywacji i potrzeb konsumentów do zbudowania efektywnych rozwiązań marketingu relacyjnego.