Dorota Haller

W marketingu, i w ogóle w biznesie, potrzebna jest odwaga, różnorodność i szacunek z nutką pokory. Najważniejszym jurorem marketingu są ludzie – konsumenci, którzy dosłownie i w przenośni kupują nasze marki, produkty i kampanie je promujące. Ważny jest szacunek do odbiorców, ale także do wszystkich osób zaangażowanych w proces twórczy. Bez zmotywowanego zespołu marketingowego, bez współpracy agencji i innych twórców, nie powstają rzeczy dobre.

Odpowiadam za strategię, komunikację marketingową Huawei CBG Polska w randze CMO. Od marca jest odpowiedzialna również za obszar e-commerce w Huawei CBG w Polsce. Wcześniej kreowałam i realizowałam strategie marketingowe w firmach z różnych branż – od medycznej, poprzez bankowość i lotnictwo. Wraz z zespołami zdobyłam szereg nagród marketingowych, m. in. statuetki Effie Awards oraz Złoty Spinacz. Otrzymałam także Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. Jestem członkinią jury Effie Awards oraz innych prestiżowych polskich i miedzynarodowych organizacji branżowych, m. in. IAA Polska, Rady Marek Superbrands i Marketing Sounding Board sojuszu Star Alliance oraz prelegentką wielu konferencji branżowych, m. in. Facebook Marketing Summit i VideoWars by ScreenLovers a także Facebook Client Advisory Board 2021. Aktywnie działam na rzecz kobiet i równouprawnienia zarówno w społeczeństwie, jak i w biznesie.

Wierzę w sens wymieniania się praktyczną wiedzą i lubię dialog w gronie praktyków marketingu. Jako wieloletnia mentorka wierzę też we wzajemne korzyści płynące z takich spotkań – ja opowiem o swoich doświadczeniach, usłyszę opowieści innych wykładowców i komentarze słuchaczy, na pewno mogę się w tej sytuacji czegoś nowego nauczyć. Na mojej zawodowej drodze spotkałam wielu inspirujących ludzi, od których wiele zaczerpnęłam, i czuję, że teraz moja kolej, by dzielić się tym, co wiem i umiem – i robię to z prawdziwą radością i przyjemnością.