
Iwona Doktorowicz-Dudek
„The proof is in the pudding” – interesuje mnie zawsze bardziej efekt niż tylko sam pomysł.
Od 2014 jako Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej zarządzam markami Tyskie, Żubr, Lech, Redd’s, Książęce, Dębowe, Wojak, Pilsner Urquell, Grolsch, Captain Jack. Wcześniej przez 10 lat działałam w Grupie Danone: od stanowiska Marketing Managera w Lu Polska (ciastka) do Dyrektora Marketingu Danone Polska (Produkty Mleczne). Rozwinęłam z sukcesem silne marki polskie i międzynarodowe: Delicje, Pieguski, Petitki, Activia, Actimel, Danonki, Danio, Jogurt Danone, Fantasia, Gratka. Zanim dołączyłam do Grupy Danone, pełniłam różne role na stanowiskach menedżerskich w działach marketingu takich firm jak: Reckitt Benckiser (zarządzanie markami Airwick, Calgonit, Veet, Cillit, Perła) oraz w Tchibo (marki Tchibo i Davidoff). Moją pasją w biznesie jest tworzenie mocnych zespołów i adresowanie negatywnych trendów rynkowych poprzez budowanie silnych marek.
W biznesie jestem regularnie rozliczana z efektów działań marketingowych – moich i mojego zespołu. Uważam, że dobry marketingowiec powinien działać tak, aby zapewnić biznesowi długotrwały profitowy wzrost. To jest największe i niezmienne od dekad wyzwanie marketingowe. Często jednak my jako fachowcy marketingu nie potrafimy udowodnić efektów swoich działań, ani skutecznie przekonywać zarządu / innych decydentów do swoich rekomendacji. Jest to tym trudniejsze, bo efektywność marketingową mierzy się nie tylko w krótkim, ale przede wszystkim w długim okresie.
Dołączam do MBS by Effie, bo chcę, aby marketingowcy dostali do rąk narzędzia, dzięki którym będą efektywniej wykonywać swoją pracę i będą potrafili udowodnić w miarodajny sposób wartość dodaną marketingu dla biznesu.