Natalia Załęcka

Lubię łączyć światy, które na pozór mają ze sobą mało wspólnego. Gdy zaczynają współpracować i rozumieć się wzajemnie, powstają niesamowite pomysły. Marketing od zawsze tłumaczył potrzeby ludzi na biznes, a potem biznesu na kreację. Obecnie zaś jednym z większych wyzwań dla marketingu jest zrozumienie technologii i nauczenie się efektywnej współpracy z obszarem IT. Jestem przekonana, że na styku zrozumienia człowieka, biznesu i technologii stoi największa szansa na rozwój wielu organizacji.

Pracuję w obszarze marketingu i komunikacji od szesnastu lat. W tym czasie miałam szansę doświadczyć pracy zarówno po stronie doradczej, jak i biznesowej. Przez ostatnie dziewięć lat zajmowałam stanowisko Dyrektora Marketingu i Digital w Getin Noble Bank S.A. Zarządzałam komunikacją we wszystkich punktach styku z klientami, a także odpowiadałam za rozwój kanałów zdalnych, czyli bankowości internetowej i mobilnej. Swoją karierę zawodową zaczynałam, pracując w agencji reklamowej DDB Warszawa jako Strateg. Współtworzyłam strategie komunikacji dla takich marek jak Euro Bank, Liberty Direct, Algida, Łowicz czy Neutrogena. Od tego roku pracuję w Deloitte Digital, gdzie pomagam klientom transformować obszary marketingu zarówno na poziomie idei marki czy komunikacji, jak i egzekucji biznesowej oraz implementacji technologii. Jestem również kilkukrotną laureatka konkursu efektywności komunikacji Effie Award, a także członkiem jego Jury.

Uważam, że w obecnych czasach, gdy dojrzałe firmy starają się stawiać klienta w centrum swoich działań i konkurować na poziomie dostarczenia mu najlepszego doświadczenia, rola marketingu zyskuje na znaczeniu. Wymaga jednak transformacji i otworzenia się na nowe kompetencje, które trzeba zbudować, i nowe odpowiedzialności, których trzeba się podjąć. To nie jest łatwy i krótki proces, dlatego chcę wspierać marketerów w tej drodze zarówno na poziomie prowadzonych projektów, jak i edukacji.