Rafał Knap

„Sukces to nic innego jak kilka prostych zasad, praktykowanych każdego dnia” – to jeden z cytatów Jima Rohna, który stosuję od wielu lat i dzielę się swoim doświadczeniem jak go realizować w zakresie rozwoju rozwoju osobistego i kompetencji biznesowych. Kluczem do sukcesu według mnie nadal dwie płaszczyzny: wrażliwość na proces zmian rynkowych i potrzeb konsumentów oraz podejście smart, lub jak ktoś woli bystrość w ciągłym poszukiwanie synergii w zakresie adekwatnych technologicznych rozwiązań cyfrowych, planowania mediów i komunikacji wspierających budowanie wartości Produktu i zespołu, który go tworzy.

Jestem praktykiem efektywnego wykorzystania technologii w marketingu cyfrowym z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach transformacji cyfrowej, IT, Project Managementu, realizacji kampanii w mediach społecznościowych i digital PR. Tak szeroki zakres zainteresowań i wynikających z nich doświadczeń ewoluował w naturalny sposób wraz z rozwojem rynku i potrzeb marek, w których komunikację byłem zaangażowany w różnym stopniu. Od wprowadzania obsługi kampanii reklamowych, tworzenie nowych produktów w modelu SaaS na rynku B2B, poprzez inicjowanie obecności takich brandów jak McDonald’s Polska na Facebooku, czy tworzenie nowych platform do komunikacji i przeprowadzania marek przez digitalizację ich usług oraz komunikacji z konsumentami. Jestem promotorem budowania kultury innowacji i prototypowania. Jeden z ostatnich projektów, który wyszedł poza model MVC to mapa smogowa Innogy GO!, która poprzez integrację istniejących rozwiązań technologicznych budowała świadomość czym jest tak zwany smog poprzez dostępne publicznie mobilne pomiary stanu powietrza w czasie rzeczywistym.

 

(Dlaczego dołączam do MBS)

Dzielenie się wiedzą praktyczną to jeden z elementów procesu rozwoju osobistego. Każdy z nas jest katalizatorem zmian w swoim otoczeniu. Wymiana doświadczeń pomiędzy profesjonalistami to także esencja efektywnego wykorzystania czasu, który jako zasób jest jednym z nielicznych, który wymaga od nas planowania i dokonywania trudnych wyborów. MBS to miejsce i czas, w którym możemy poszerzać naszą wiedzę o aspekty teoretyczne i praktyczne w wyśmienitym gronie. Moje zaangażowanie to ufność w jakość i rozwój tego programu oraz jego kluczową rolę w budowaniu społeczności profesjonalistów branży marketingowej.