Tomasz Bartnik

W mojej pracy najbardziej uzależniające jest to, że niemal za każdym razem trzeba się nauczyć czegoś nowego. Nowe kategorie, nowe przypadki, nowe okoliczności itd., itp. Do tego wszystkiego, chociaż sam marketing jest jedynie dziedziną, a nie nauką, posługuje się na co dzień różnymi nowymi zdobyczami naukowymi z różnorodnych dziedzin wiedzy. Ciągła zmiana i redefinicja to immanentne cechy współczesnego świata marketingu. Można to kochać, można nienawidzić, na pewno nie można narzekać na nudę.  

Zajmuję się strategią marketingową marek i komunikacji od ponad 20 lat, a przez ostatnie 5 lat ze szczególnym naciskiem na innowacje i poszukiwania nowych źródeł wzrostu. Obecnie jestem partnerem i współwłaścicielem w One Eleven – pracowni koncepcyjnej, zajmującej się innowacjami, strategią, diagnostyką i designem. Wcześniej pełniłem m.in. funkcję Wiceprezesa i Chief Strategic Officera w Grupie Saatchi & Saatchi w Polsce oraz uczestniczyłem w pracach międzynarodowego zespołu strategicznego nadzorującego EMEA. Zajmowałem się zarówno markami lokalnymi, jak i globalnymi, zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Jestem aktywnym uczestnikiem polskiej branży marketingowej. Byłem wielokrotnie jurorem i laureatem Effie. W 2020 roku byłem członkiem Komitetu Organizacyjnego Effie i autorem nowej kategorii React & Sustain. Tworzyłem też obecną formułę konkursu Innovation przy SAR. Jestem współpracownikiem projektów społecznych przy PRB. Prowadzę zajęcia w SSM SAR i jestem członkiem jej Rady Programowej. Wykładam i publikuję.

Program MBS by Effie może być w mojej ocenie jedną z najbardziej profesjonalnych inicjatyw edukacyjnych na polskim rynku. W swoich założeniach jest to bardziej formuła wzajemnej wymiany myśli i doświadczeń pomiędzy marketerami, ekspertami z różnych dziedzin. Związek z marką Effie bardzo nobilituje i narzuca myślenie o całości w kontekście paradygmatu efektywności. To wyróżnienie być częścią takiego projektu.