Katarzyna Milanovic

W biznesie jest jak w sporcie zespołowym. To przede wszystkim ludzie i relacje. Najważniejsze jest budowanie silnych, niezależnych i zgranych zespołów, które lubią wspólnie wygrywać.

Jako Dyrektor Generalna Christian Dior (grupa LVMH) jestem odpowiedzialna za 18 krajów w Europie Wschodniej. Wcześniej moje wieloletnie doświadczenie budowałam w firmie Beiersdorf, która dzięki markom NIVEA, Bambino i Eucerin jest leaderem na rynku kosmetycznym na świecie. Najpierw jako Dyrektor Sprzedaży, później Dyrektor Marketingu, a ostatecznie przez 4 lata na stanowisku Dyrektor Generalnej, odpowiadając za rynek w Polsce i krajach bałtyckich. W Nivea miałam okazję rozwijać swoje umiejętności zarówno na rynku lokalnym, jak i tym międzynarodowym, będąc m.in. odpowiedzialną za prowadzenie międzynarodowych negocjacji. To właśnie chęć samorozwoju i zdobywania nowych umiejętności spowodowała, że zdecydowałam się na pracę w międzynarodowej centrali Beiersdorf w Niemczech, gdzie przez 4 lata jako Globalny Dyrektor Marketingu byłam odpowiedzialna za międzynarodowy rozwój, strategię i komunikację. Wierzę w społeczne zaangażowanie biznesu, dlatego kluczową rolę odgrywa dla mnie CSR. Z tego powodu przez wiele lat rozwijałam projekt Podwórka Nivea, które wspierały kreatywność i rozwój wśród najmłodszych. Również w Parfums Christian Dior staram się aktywnie angażować w pomoc kobietom, zarówno tym w trudnej sytuacji w ramach Centrum Praw Kobiet, jak i tym, które pragną rozwijać swoje kariery – wzmacniać leadership w ramach programu Vital Voices. W 2014 roku miałam okazję być przewodnicząca Jury w konkursie Effie 2014 i Juror w Cristal Ad Festival w Meribel. Od 2021 roku będę również wykładowcą w Programie MBS by Effie.

Wierzę, że edukacja zawsze powinna iść w parze z doświadczeniem, a nie ma lepszego czasu na to, aby ponownie się uczyć, gdy świat na chwilę musiał się zatrzymać. MBS by Effie to szkoła, gdzie spotykają się wszyscy ci, którym zależy na poszerzaniu swoich horyzontów. Niewątpliwie moja obecność podczas wykładów nie będzie nauczycielską powinnością, ale rozmową o sukcesach, jak i o porażkach. I chociaż wielu z nas słyszało o recepcie na sukces, niestety, takowa nie istnieje… Istnieje za to szkoła taka jak MBS by Effie, która pozwala poznać świat biznesu od tej prawdziwej, ludzkiej strony.