Opinie uczestników MBS

Przemysław Jończyk
Founfer & CEO at JAAQOB HOLDING

Cały proces (analiza, cel, strategia, egzekucja) pokazany na przykładach z firm uważam, że był najbardziej przydatny i to było moim celem tych zajęć, czyli jak najwięcej zobaczyć zastosowania takich działań w praktyce.
Najbardziej wartościową częścią programu MBS by Effie była dla mnie seria zajęć, na których analizowaliśmy wdrożone przez wykładowców strategie i działania marketingowe dla dużych i znanych marek. Mnóstwo merytorycznej i praktycznej wiedzy, którą można zastosować także w tworzeniu strategii dla mniejszych firm.

 

Paweł Loedl
Chief Strategy Officer w VMLY&R Poland

Za największą wartość takich kursów czy szkół uważam możliwość podpatrywania najlepszych; tych, którzy zjedli zęby na tym biznesie i znają go od podszewki. MBS daje możliwość wyciągnięcia od nich praktycznie wszystkiego (z zachowaniem NDA oczywiście), a to jest bezcenne.

 

Mateusz Wyszyński 

Client Solutions Manager w Facebook

Możliwość zajrzenia do kuchni marketingu największych firm na rynku była największą wartością tego projektu. Zajęcia o zróżnicowanej tematyce (od IKEA Family, przez ekonometrię, do Big Ideas i zajęcia o radzeniu sobie z kryzysami) oraz zajęcia Rafała Żaka dotyczące kompetencji miękkich.
Networking, nawet ten ograniczony przez trudne czasy, w których żyjemy.
Dodatkowe zajęcia o tym, jak czytać P&L – tutaj chciałbym docenić elastyczność prowadzących, którzy zdecydowali się zorganizować dodatkowy zjazd w odpowiedzi na potrzeby uczestników. Super!