Opinie uczestników o MBS by Effie

Krzysztof Łojek, Business Unit Director, USP Zdrowie

Jeżeli szukasz praktycznych, nowoczesnych warsztatów, które oferują wiedzę, jaką współczesny marketer powinien posiadać, to nie ma lepszego rozwiązania niż MBS by Effie!
Zajęcia w MBS sprawią, że staniesz się efektywniejszy – w programie duży nacisk położony jest na pracę z danymi, ich rozumienie oraz tworzenie z nich planów i strategii.

Będziesz również uczestniczyć w doskonałych wykładach i ćwiczeniach, które uczą, jak pracować z ludźmi i tworzyć kulturę organizacyjną. To właśnie połączenie tych twardych i miękkich umiejętności stanowi o wyjątkowości tej szkoły.

MBS by Effie jest wymagającym, ale bardzo wartościowym programem.

 

Małgorzata Małek, Ekspert ds. marketingu, mBank S.A.

MBS by Effie zmienił moje życie marketera. Polecam! Byłam uczestnikiem 3 edycji MBS i to był najlepiej wykorzystany rok akademicki w moim życiu .

Kompleksowo ułożony program, szczere rozmowy z wykładowcami, którzy są praktykami biznesu, mnóstwo zadań w grupach oraz przejście przez obszerny case biznesowy. I co najważniejsze – świetna atmosfera!

 

Łukasz Bielewicz, Brand Management Expert, Allegro

Doświadczeni prowadzący, ciekawa i różnorodna tematyka zajęć, a także możliwość pogłębienia wiedzy w interesujących mnie tematach to kluczowe powody, dla których zdecydowałem się wziąć udział w MBS 3.0. 

Ale szybko okazało się, że – moim zdaniem – najważniejszą korzyścią z uczestnictwa w MBS jest kontakt z doświadczonymi praktykami marketingu i możliwość nauki bezpośrednio od nich, w oparciu o prawdziwe – i z reguły trudne – case`y marek. I to właśnie możliwość przećwiczenia i przedyskutowania różnych scenariuszy, ich wad i zalet, była dla mnie najciekawsza i najbardziej interesująca we wszystkich zajęciach.

 

Dorota Kozłowicz, Sr Consumer Marketing Manager, Philips Domestic Appliances

Współczesny świat stawia przed marketerami wiele niespotykanych dotąd wyzwań, a ja wierzę, że nigdy nie jest za późno, aby stawać się coraz lepszym w tym, co się kocha. Dlatego zdecydowałam się na program MBS by Effie 3.0 organizowany przez SAR i ani przez chwilę nie żałowałam tej decyzji.

MBS był świetną okazją, aby:

– uczyć się od najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach, którzy potrafili znakomicie połączyć teorię z praktyką (dzieląc się swoimi doświadczeniami i zapewniając mnóstwo ćwiczeń praktycznych)

– uczyć się od siebie nawzajem, poprzez wymianę opinii i doświadczeń (a zarówno atmosfera zajęć, otwartość prowadzących jak i struktura grupy bardzo temu sprzyjały)

– uczyć się nowych rzeczy o samym sobie, szczególnie w czasie rozwiązywania case’u biznesowego, jak również poprzez szczegółowy feedback na zakończenie programu.

MBS to świetnie skonstruowany, kompleksowy, ale i wymagający program, który przygotuje Cię do roli nowoczesnego CMO.