Rekrutacja i warunki uczestnictwa

Rekrutacja

Rekrutacja do Marketing Business Solutions Program by Effie przebiega 4-etapowo:

Etap 1 – rekrutacja ciągła

W pierwszym kroku kandydat ma za zadanie wypełnić formularz osobowy dostępny poniżej. Formularz podlega następnie weryfikacji formalnej. Po jej przejściu ustalana zostaje data i forma (spotkanie, wideo/telekonferencja) rozmowy rekrutacyjnej z kandydatem.
Wypełnij formularz

Etap 2 – spotkanie rekrutacyjne

Spotkanie rekrutacyjne z kandydatem ma na celu sprawdzenie jego oczekiwań wobec szkoły i sondaż potrzeb. Jest to również okazja do przekazania przez SAR wszystkich informacji organizacyjnych.

Etap 3 – weryfikacja kandydatów

SAR, po formalnym zweryfikowaniu kandydatów i rozmowach, przekazuje rekomendację i informację o kandydatach do zespołu rekrutacyjnego, który podejmuje ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do szkoły.

Etap 4 – ogłoszenie wyników rekrutacji

Formalne ogłoszenie wyników i powiadomienie kandydatów o wynikach rekrutacji.

Harmonogram

  Sobota Niedziela
21- 22.09
Krok 0 Inauguracja i wykład otwierający.
O sensie biznesu i biznesowym znaczeniu marketingu.
Jak się uczyć w MBS? Czyli, jak najefektywniej wykorzystać czas spędzony z programem?
Skąd i dokąd zmierzamy? Dlaczego w 5 krokach?
SAR
dr Małgorzata Krzysztoszek
Iwona Doktorowicz (Kompania Piwowarska)
Rafał Żak
5-6.10 Krok 1 Od czego zacząć?
Analiza stanu obecnego – jak wyłowić ważne rzeczy i nie zwariować od nadmiaru informacji?
Marketing & Business Challenge – briefing z klientem i rzeczywistym wyzwaniem
 
Dominik Zacharewicz (Loyalty Point)
Adam Nowak (IKEA)
Jak określić, w którą stronę chcemy podążać jako firma? Jak zbudować zespół marketingowy? Dualizm roli marketera.
Tomasz Lisewski (Philips International)
19-20.10 Krok 2 Dokąd idziemy, czyli czy mamy wizję? Systemowe myślenie o organizacjach biznesowych.
Iwona Doktorowicz-Dudek (Kompania Piwowarska) Rafał Żak
16-17.11 Krok 3,4 Jak ustawić strategię portfela firmy i jakie kryteria przyjąć? Jak przełożyć strategię na egzekucję? Działania krótko vs długoterminowe – które i kiedy stosować?
Katarzyna Milanovic (Dior) Adam Pieńkowski (McDonald’s Polska)
Marcin Samek (McCann Worldgroup)
11-12.01 Krok 4,5 Jak inspirować się przykładami świetnie zrobionej egzekucji, a jak spektakularną porażką? Jak ocenić efektywność w naszych działaniach?
Tomasz Bartnik (One Eleven) Agnieszka Kosik (Facebook)
1-2.02 Krok 4 Trening kompetencji zarządzania potencjałami własnymi marketera – liderskimi, menedżerskimi, zarządzania zespołem, prezentacji i negocjacji. Effie surprise – needs-based workshop
Rafał Żak TBC
14-15.03 Krok 5 Sesja pisania prac dyplomowych – sesja tutorska. Inspiracyjna sesja podsumowująca – wykład gościa specjalnego.
Tutorzy Anna Jakubowski (Avon)
18-19.04 Krok 6 Obrona prac dyplomowych
 

Opłaty

CENA UDZIAŁU W MBS

20 000  zł netto Cena dla firm niezrzeszonych w SAR
19 000 zł netto Cena dla Członków SAR

 

MOŻLIWE OPCJE PŁATNOŚCI

Istnieje możliwość płatności jednorazowej, jak również rozłożenie czesnego na dogodne, miesięczne raty (8 rat). Wybór płatności ratalnej nie wiąże się ze wzrostem ceny szkoły.

Regulamin

Regulamin jest dokumentem określającym zasady i warunki uczestnictwa w SAR MBS Program by Effie. Prosimy o zapoznanie się z jego treścią. Akceptacja regulaminu jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w programie. Pobierz regulamin TUTAJ